Контент маркетинг – как да печелим от съдържание?

Споделете тази статия с вашите приятели
()
контент-маркетинг
Контент маркетинг е понятие, което всеки СЕО специалист или маркетинг стратег, както и притежател на уебсайт, трябва да познава. Този маркетинг е насочен към даването на полезна информация на потребителите.

Така дадения бизнес и уебсайта му повишават доверието на потребителя към марката си. Не си мислете, че този род съдържание е само информативни статии. То включва и снимки, видеа, информационни графики и въобще всичко, което е полезно информативно за потребителя. Ето и малко повече за този тип непряко рекламиране.

Контент маркетинг, как и защо?

Ако вашият уебсайт си няма информативен блог, то постарайте се да го създадете. Именно той е основата на този тип маркетинг на съдържанието и губите аудитория, ако го пренебрегвате. Блогът е възможност да споделите важна и полезна информация на потребители си, като така ги карате да ви се доверят. За да имате комплексно присъствие в мрежата и да сте перспективни, блогът е задължителна опция!

След, като разбрахме, че без блог сме за никъде. То е време да се запитаме, какво ще публикуваме в него? Това до голяма степен зависи от дейността на бизнеса ви, но все пак статиите трябва да са освен полезни и интересни. Няма по-добра статия от тази, предоставяща на потребителите ви безплатно решение на проблем. Така повишавате моментално склонността на клиента да купи именно вашите продукти или услуги. За да създавате точно такова съдържание в блога си, обаче трябва да познавате добре клиентите си и да си задавате въпроси, които те вероятни си задават. Не е лесно, но пък с времето се отплаща тотално!

Избора на темите в блога на сайта ви базирайте на клиентски въпроси. Все пак клиентите винаги питат, интересуват се от дадени неща, било то онлайн зададени към вас или по телефон, имейл или друг медиен канал. Записвайте тези въпроси и базирайте темите на статиите си на тях. Така най-добре ще откликнете на нуждите на именно вашите клиенти. И една негласна тайна – следете контент маркетинг съдържанието на конкурентите си. Напишете подобно с няколко степени по-полезна информация и сте уцелили десетката. Все пак това съдържание се е оказало вече интересно, тъкмо за вашата целева ниша – просто се възползвайте от него.

Не си позволявайте да попадате в капана на общите приказки и се целете високо в уникално представеното съдържание. Не е нужно да разтягате локуми в хиляди думи, но нека кажете нещо ново и полезно. Най-важното за контент маркетинг е да превърнете информационното търсене в реализирана покупка! Как ли, деликатно с предлагане на решение по даден проблем, но в никакъв случай крещейки в ухото на клиента „купи този продукт, той е единственото ти решение.“ Този тип маркетинг е толкова рисков, колкото и останалите, затова най-добре е да се прави професионално.

ПОПУЛЯРИЗИРАНЕ НА САЙТ ЧРЕЗ ДИРЕКТОРИИ ЗА СТАТИИ

Loading

Как ще оцените статията?

Кликнете на звездичката, за да оцените

Average rating / 5. Vote count:

Последвай ни и във фейсбук

Споделете тази статия с вашите приятели