Уеб сайтът на Хоумстед – удобство за потребителите
Всеки съвременен бизнес се нуждае от онлайн присъствие, защото ако компанията няма ефективен уеб сайт, може да загуби доверието на потребителите си.
Повечето агенции за недвижими имоти със своя фирмен сайт целят клиентите им да получат възможно най-пълната и актуална информация за имоти, предлагани за наем или продажба.
Ако сайтът има удобна и добре обмислена система за търсене и филтриране, всеки потребител може за секунди да получи желаната информация. Специализираният уеб сайт за имоти ще представя конкретния бизнес, услугите, офертите, цените, а интегрираната блог система ще дава възможност за публикуване на статии, свързани с офертите, или други публикации за дейността и бизнес услугите.
Агенция за недвижими имоти Хоумстед разполага с уеб сайт, който е не само качествен, но и много функционален и съобразен изцяло с изискванията на хората, които се очаква да го посещават.
Хоумстед предлага не само подробна и полезна информация на уеб сайта си, но и добро потребителско преживяване. Това е постигнато чрез съдържанието и неговата архитектура, както и чрез атрактивния дизайн и интуитивната навигация.
- Ангажираща начална страница
Като „визитка” на Хоумстед, началната страница задържа вниманието на потребителите. Тя репрезентира цялостната концепция на компанията. Опростената подредба на елементи като лого на бранда, основна навигация, въздействащо послание в началото и цялостното впечатление от дизайна гарантират по-дълъг престой на само на страницата, но и на целия сайт.
Важни са преобладаващите син и сив нюанс, които според уеб дизайнерите предизвикват спокойствие, сигурност и надеждност. Не е без значение и това, че една и съща цветова схема се прилага върху всяка страница, което допринася за правилен идентичност на марката.
- Услуги на агенцията
В секцията „Контакт” на основното меню посетителят се запознава с всички услуги, предлагани от агенцията. Специално за заснемането на 360-градусовите виртуални обиколки се уточнява какво включва и как може да се поръча актуална оферта.
- Карти и контакти на офисите
Пълните контакти на агенцията на началната страница, както и картите, посочени в отделна секция на менюто, служат като уверение за посетителите, че става въпрос за реален бизнес. Те винаги могат да се свържат с офисите на агенцията на посочените телефони, адреси или имейли, както и да зададат въпросите си във формата за контакт.
- Категорийни оферти
В зависимост от имота, който търси, всеки потребител може да разгледа подробно оферти за основни типове имоти под наем и за продажба. В отделна секция на основното меню в секция „Имоти” са всички оферти, подредени по местоположение – в София и Бургас.
На началната страница потребителят може да разгледа ексклузивните оферти, като му се дава възможност да потърси по местоположение само в избран от него район. Може да вземе под внимание и препоръчаните от агенцията оферти, а след това да добие представа и за най-новите предложения на агенцията.
- Качествено визуално съдържание
За всеки обект, описан в сайта, са използвани ясни и качествени изображения, даващи детайлна представа за него.
- Подробна информация за обектите
Всички имоти, представени в офертите, са с обозначена точна локация. Посочени са и други характеристики като квадратура, брой етажи, видове помещения, цена. За информация на потребителя е уточнено също кой имот е вече отдаден или продаден.
- Виртуални обиколки на имоти
Използвайки възможностите на дигиталните технологии, агенция „Хоумстед” предлага на потребителите на сайта си професионално заснети 360-градусови виртуални обиколки. С този иновативен начин, който замества успешно първоначалния оглед, всеки потребител може да добие изключително подробна представа за имота под наем или продажба и да прецени дали представлява интерес за него или не.
- Секция „Новини”
Кликвайки на секцията с новини, потребителят достига до подробна и актуална информация относно тенденции на пазара за имота, предпочитани имоти в отделни региони и др.
- Широкоекранен дизайн
Със своя широкоекранен дизайн уеб сайтът на „Хоумстед” успява да покаже повече информация. Потребителят може да скролне бързо по началната страница и да получи първоначална представа за това на какво може да разчита като оферти.
- Бързо зареждане
Бързото зареждане на сайта е от голямо значение, защото спестява време на потребителите. За кратко време те могат да разгледат по-голямо количество информация.
- Лесно управление
В сайта на „Хоумстед” посетителят се ориентира лесно, а навигацията е опростена и показва къде да открие нужната информация.
- Страница за добавяне на оферта
Много полезна е опцията, предложена на потребителя, да качва своя безплатна обява за добавяне на оферта за отдаване или продажба на имот. Това го прави своеобразен „партньор” на агенцията и означава, че той й има доверие.
Доброто онлайн присъствие на всеки бранд за недвижими имоти печели повече потребители и потенциални клиенти. Това е важен ресурс да популяризира дейността си и да оптимизира работата си с клиентите.
Уеб сайтът на агенция за недвижими имоти „Хоумстед” е доказателство за удобен сайт чрез който потребителите стигат лесно и бързо до търсената информация. Като част от маркетинговата стратегия на агенцията уеб сайтът отговаря на високите потребителски очаквания, а това е гаранция за успеха и на двете страни.
Четете още: ВДЪХНОВЕНИЕ ЗА ВАШИЯ ДОМ И ГРАДИНА: МОДЕРНИ ИДЕИ ЗА ПРЕДНИЯ ДВОР