В очакване на бебето: Как да подготвите тялото си за предстояща бременност

Споделете тази статия с вашите приятели
72 / 100
()
мъж-и-жена-бременност

Начинът на живот се отразява на цялостното здраве, а когато планирате бременност, не трябва да подценявате важните фактори

Всички познаваме жени, които не са полагали сериозни усилия в името на своята мечта – да имат бебе. За някои обаче постигането се оказва по-трудна задача. Когато планирате бременност, помнете, че начинът на живот се отразява на цялостното ви здраве и подценяването на важните фактори със сигурност не е добро решение.

Как може да се подготвите предварително, за да улесните очаквания резултат? Следвайте тези основни насоки от професионалистите:

1.    Изследвания

Ако има нещо, което ви тревожи, а даже и да липсва такова – пристъпете към изследвания и преглед при специалист в областта. Консултът ще ви даде ясна представа за статуса ви, а и ще предотвратите загуба на време, ако се окаже, че трябва да решите някакъв, дори и дребен проблем.

2.    Балансиран хранителен режим

Забравете за изтощителните диети. Придържайте се към хранене, което ви осигурява пълноценни продукти, за да доставяте на организма си нужните витамини и минерали. Имате нужда от енергия! И не бива да допускате да се озовете в дефицит, ако прекалено дълъг период сте се въздържали от някои храни.

Разбира се, вредните напитки и пакетираните стоки, които се състоят предимно от „празни“ калории, са ви абсолютно ненужни. Заместете ги с разумна алтернатива, консумирайте това, което е създала природата.   

3. Билкови продукти за забременяване

Познавате ли силата на билките?

Може би вече имате опит с тях и успешно сте разрешили заплетен здравословен проблем, или обичате да се доверявате именно на природата, за да поддържате отлична форма, стабилна имунна система и прекрасно разположение на духа.

Опитните лечители могат да ви предоставят готови смеси от чисти места из родните планини. Доверете се на лесните и удобни комбинации от лековити треви, които безпроблемно може да приемате в ежедневието си.

4.    Сбогувайте се с цигарите

Пушенето на цигари оказва съществено влияние върху качеството на яйцеклетките. Това безспорно е установено от медицината, макар понякога да сме склонни да си затваряме очите за вредните си навици.

Рискът не е оправдан. Често ниското тегло на бебетата се дължи именно на редовното тютюнопушене от страна на майката. Ако половинката ви също е страстен пушач, препоръчително е и той да помисли за спиране на цигарите.

Алкохолът вреди по същия начин. Правилната стратегия изисква да прекратите употребата му или съществено да редуцирате случаите, в които си позволявате да си сипете питие за повод.

5.    Информирайте се и следете подробно цикъла си

Въпрос на обща култура е да познавате в детайли различните фази на цикъла си, както и каква е тяхната конкретна роля. Повечето дами знаят, че веднъж в месеца са в овулация, но съвсем не всички са наясно кога точно се случва това при тях, какви са сипмтомите, нито пък са я засичали на преглед или чрез тестове.

Тъй като това е точното време за желаното забременяване, бъдете отговорни към себе си и проследете целия процес.

Ако все още не сте си набавили ценните билкови средства в помощ на вашата цел – вижте билковата смес за забременяване от Лековита.

Може да ви хареса още: КОИ СА РАЗРЕШЕНИТЕ И ЗАБРАНЕНИТЕ ХРАНИ В БЕЗХОЛЕСТЕРОЛНАТА ДИЕТА?

Как ще оцените статията?

Кликнете на звездичката, за да оцените

Average rating / 5. Vote count:

Последвай ни и във фейсбук

Споделете тази статия с вашите приятели